tirsdag 26. mai 2009

Surprise

♥Kjæresten min fyller 40 år i dag. Jeg ordnet det jeg vil kategorisere for en "utrolig kul gave", allerede i påska. Det har vært et lite h.... vete å holde dette hemmelig. Jeg har sett for meg hvor overrasket og sinnsykt happy han ville bli.

Overraskelsen tyvstartet litt allerede i april. Jeg kjøpte gode billetter til Tina Turner konserten og sa at det var bursdagspresangen. Han ville da ikke forvente å få noe mer i dag på bursdagen sin og mest sannsynlig forsterket dette overraskelsen.

. p4170067 forstrret
Wow! Denne dama er rå!!


Hvordan skulle jeg da gi presangen? Jeg måtte jo legge litt kreativitet i dette og fikk noen gode tips av en kollega. Disse tipsene modererte jeg litt og fant en måte jeg trodde ville slå an.

Da han sto opp i dag tidlig og skulle ta frem tannbørsten, fant han en konvolutt med et bilde av et Ryan air fly og tidspunkt for reisen.

ryanairnofrillsgoeslonghaulairline


Han kom inn til meg og sa "hade" takket for gaven og dro på jobb. Da snakker vi bokstavelig "takk for gaven". Ok.. han hadde jo mer i vente og den skikkelige happy reaksjonen ville nok komme.

Konvolutt nummer 2 hadde jeg lagt over solskjermen i bilen. Jeg ringte han i lunsjen og ba han finne denne konvolutten. "Er det den med bilder fra London? Skal vi til London?"

images images1 images2



Ehh.. ja... Konvolutten hadde glidd ned og han fant denne med en gang han satt seg i bilen. Den planen gikk delvis i vasken. "Har du ordna hotell også, eller?" Vel..

Konvolutt nummer 3 fant han på badet da han kom hjem fra jobb. Der var det bilde av.. nettopp..hotellet vi skal bo på. "Det ser fint ut." Ja.. det er det.. ligger midt i London.

st20giles20hotel20london

Han fikk en innpakket eske av datteren min. "Jeg vet hva det er" Mor må da fra sidelinjen hinte litt om å ikke si det før papiret er tatt av. Vi sto jo der og ventet oss en kjempeoverrasket happy smil da papiret ble revet av. "Jeg visste det var en mobil"
getimage


Mmm... Du er kjempeflink til å gjette.

Vi dro til Strømstad og spiste god mat på en veldig koselig resturant. Her fikk han den fjerde konvolutten.. Han fikk da se bilder av O2 arena i London.

theo2arena0004271mainpicture


"Michael Jackson?" Ehh.. det er mange forskjellige arrangement der da.. Trenger jo ikke være konsert. Og det er mange som skal ha konsert der i sommer.. nevner i fleng: Depeche Mode, Pussycat Dolls, Madonna.. etc etc.

Det er en konvolutt igjen. Den står nå på kjøkkenet. Kjærsten ligger på sofaen, men vil finne denne hvis han tar en tur på kjøkkenet. Og der er det bilde av.. joda.. Michael Jackson..

mjbooknow01


Hvorfor er jeg en smule skuffet over at han ikke fyker rundt og er hysterisk lykkelig for den kule gaven?? Han har vært DJ i de hotte Mishael Jackson åra og laster forsatt ned MJ mixer. Dette er noe han aldri hadde trodd han skulle oppleve.

Han har aldri "fyra" før, selv om han er takknemlig og fornøyd. Så jeg har fortsatt ikke løst mission impossible; Hvordan overraske kjæresten så han "tar av"`?
Jeg har ikke gitt opp, og jeg har forsøkt å instruere han litt i hvordan reagere overrasket og ikke gjette høyt hva gavene inneholder. Da gjenstår bare hysteriske hyl og gledesdans.

Nå har min kjære gått til sengs og sover straks. Konvolutten med bilde av Michael Jackson står fortsatt på kjøkkenet. Da blir han sikkert kjempeglad for den i morgen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar