tirsdag 26. mai 2009

Line Victoria Husby

er på frokostquis akkurat nå og gjør så godt hun kan for å overtale folk til å ringe inn og svare på de 8 superenkle spørsmålene.

frokostquiz685089i

Men først må man løse rebusen..hmmm... den er vrien i dag.. Hvilket ord mangler:

' ' ' ' ' bønner
' ' ' ' ' kopp
pulver ' ' ' ' '

Det er jo kjedelig å klare de 8 superenkle spørsmålene, i tillegg svare raskest, komme på lufta og ikke klare å svare på rebusen. Pjuh!!

Haha! Jeg måtte faktisk prøve å ringe inn en gang. Hun sa jo at ingen ringte og at pengene praktisk talt var mine. Jeg så for meg hva jeg kunne bruke alle pengene til og var ganske så opptimistisk da jeg ringte. Hva skjedde??? Det var opptatt!!!!

Og en ting til... hvorfor velger aldri innringeren det rette tallet eller stjerna og får topp-premien. Skulle likt å vite om det gikk å bråflytte på tallene etter at innringeren har valgt nummer.

images 1
Det kan jeg lure på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar