lørdag 13. juni 2009

Pupper og tissemenn

Fjoh! Nå har samboern og jeg delt en flaske rødvin. Dere som kjenner meg.... ikke få pusteproblemer eller vær redd for at det er noe galt med meg.. Jeg prøver fortsatt å lære meg å like denne drikken. Og det er slett ikke værst når jeg tar en lite slurk av gangen og venter litt før jeg tar neste. Ikke så lett for en som er mest vant til å drikke pepsi max.. Jeg må jo innrømme at denne røde fludiumen gjør noe annet med meg enne pepsi max.. blir litt nummen i armer og ben..ikke så værst.. haha.

Samboern, Leo og jeg har vært på tur i dag. Vi dro ut til Onsøy, nærmere bestemt Gjetøya. Denne øya ville naturistene at Fredrikstad kommune skulle gi til dem, men det ville dem ikke. Åffer ikke det a?!!? La nå dem få ha sitt eget sted å være nakne uten at folk skal bry seg med det,,

So happy together!

Fra tuppen på Gjetøya kan man se ut mot Færder.. utrolig befriende utsikt. Deilig lukt, atmosfære, fred. Jeg lurte på om det gikk å fange opplevelsen og lukten på bilde... men det går dessverre ikke. Sorry folks!


gjetyasamling


Jeg har nylig funnet ut av makroinnstillingen på kameraet mitt, og synes det er ufattelig morsomt å ta bilder av blomster supernærme. Det ble ganske fint da.

blomsterrekke

Billig ferie har nå fått en ny betydning... Disse hytteflytebryggene...eller hva jeg nå skal kalle det ligger utenfor Gjetøya.


husbter

Så fantastisk genialt. Det finnes neppe restriksjoner for hvor du kan ankre opp..jada..ikke ankre der det ligger en kabel.. Det kan bli fryktelig kjedelig. Så da er det bare å finne den lekreste vika og slippe dreggen. Først kjøper du et redskapskjul på Plantasjen som du setter på noen paller du har spart på. Disse har du selvfølgelig spikra sammen med noen plankebol før du plasserer skulet oppå. Om du da før dette har satt noen kanner med vin... som da også er tappet på flasker slik at kannene er tomme, kan du binde opp disse under de sammenspikra pallene, slik at brygga flyter. Deretter plasserer du skjulet oppå. Voila! Hytte ved (på) sjøen! For en utrolig bra ide!!

oss

Her er vi. Lykkelige ute ved sjøen. Leo hoppet i vannet og trente musklene sine. Det skal ikke så mye til. Han blir overlykkelig ved funnet av en liten pinne som vi kaster ut i vannet. Han jumper ut i vannet, henter pinnen, og er krystallklar for en ny runde. Hunder er herlig enkle!

Slik ser det ut når Leo kommer opp av vannet ved siden av mor:

p6130103

Jepp! Jeg ble V - Å - T !!!

Nå er det Snakes on a plane på TV...merkelig at de slangene skal bite i pupper og tissemenn.... likær'te sånne filmer jeg, så jeg holder meg til bloggen..

Hoi hoi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar