mandag 8. juni 2009

E to the ndelig

Praksis - fullført
Oppgave - fullført
Ferie - starts right now!!! OMG!! Gleden varte helt til jeg så alt jeg ikke har gjort de siste ukene..

Slik så det ut under oppgavestresset:


Nais!

Jeg har virkelig sett frem til å bli ferdig med praksis og oppgave, for da skulle jeg kose meg. Hah! Men som nevnt fikk jeg brått øye på alt som ikke var gjort. Så go' følelsen gikk over på svisj!

Noen glimt fra uka som gikk:

Bolla kom på besøk, og Leo måtte skånes mot sin egen opphisselse. Vi synes ikke pigger i nesa er særlig kledelig. Men vi andre måtte ta denne vakringen i nærmere øyesyn.

Min bedre halvdel.. Stopp litt.. hvorfor heter det det? Min halvdel? Bedre? Tenker at vi er like gode! Ok... vi sier det på en annen måte: Samboern min, som er en god gutt, har et fantastisk øye for firkløvere. I løpet av denne helga har han kommet inn og overrakt meg to stykk:


Her må det bli sinnsykt mye lykke fremover!! Kan ikke se noen hinder for det.

Har en filosofi om at enhver er sin egen lykkes smed. En dag skjønte jeg plutselig hva dette betyr. Boink! Det er jeg, og kun jeg, som kan ta de valgene som gjør at jeg er lykkelig. Ingen andre kan klandres for at jeg ikke er lykkelig. De menneskene velger man bort. Enkelt? Kanskje ikke. Men jeg tror det er oppskriften.

Jeg har tatt et valg for i morgen som gjør meg litt lykkeligere. Da blir det kafe-besøk med gode venner. Kan ikke huske sist. Da skal jeg kose meg med en slik:


og en slik


Mmm!

Været i Sarpsborg i morgen i følge yr.no:

Lettskyet 16°




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar